Monday, April 25, 2011

Cian blog haku nie...hehehe..

Tuelah org buat blog...cibok nak buat..tgk aper jadi...terbengkalai tak post baru...hehehe...
Aperpon hati sudah cikit senang sbb dah balik...nak citer pon dah mcm tak best..sbb citer dah basi...tapi nak citer gak...

14hb March 2011..aku telah kembali ke JB...negeri kelahiran ku JOHOR...ini bermakna aku akan selalu berada di sisi suami...yelah kan...tempat si isteri adalah di sisi suami..tak gitu...(^_^)...dan bermulalah tanggungjawab aku sebagai isteri yang paling penting aku kene masak sebab en. suami nak makan di rumah...tak mo makan kat luar dah...masa bujang dah puas makan kat luar katanyer...sabtu atau ahad basuh baju, sidai baju, gosok baju, kemas rumah...nasib dapat suami yang ringan tangan gak nak tolong...taklah terasa penat sangat...SAYANG ABANG...

Tempat keje lak kat Jabatan Bantuan Guaman sebelah Menara KWSP...hari-hari tempuh jem...tapi tak apa...demi suami tercinta (tempat si isteri di sisi suami)...keje kat JBG nie memang mencabar...paham-pahamla kat Johor kes cerai paling tinggi...jadi keje pon menimbun...nasib tak tertimbus dek fail jer...kat PTDI dah pernah buku jatuh kat kepala...hehehe...tapi tetap seronok sebab ada rakan-rakan yang sedia membantu...terutama kak Ina..orang sabahan sama ngan suami aku...sandakan lagi tue...

Walau camner pon aku sangat bersyukur ke hadrat Ilahi..atas segala nikmat yang diberikan oleh-Nya kepadaku...

p/s: nak uplod gambar tapi tak boleh...huhuhu...

No comments:

Post a Comment