Wednesday, May 25, 2011

The best thing happen in my life...

Bila dengar orang dah mengandung...terasa gak jeles dlm hati ni...tapi aku pujuk hati dengan mengatakan 'belum ada rezeki lagi, mungkin Allah ada rencananya yang tersendiri'...namun sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui...tak sampai beberapa hari aku baru tahu yang aku pun mengandung juga...yang bestnya sebulan lepas buat pregnant test sendiri...tapi second line tak berapa nak terang...cam pink-pink jer...igtkan tak adalah....en. somi pula boleh cakap yang aku baru nak mengandung...dah dengar orang yang ada pengalaman mengandung...yelah akak-akak kat opis ni...baru aku tahu yang aku mengandung...apalagi terus aku gi klinik...bila dapat buku pink...punyalah seronok...en. somi pon sama...

Bermulalah kehidupan sebagai seorang ibu mengandung...pengalaman yang best pernah aku rasai...tapi ubat pon bertambah nak ditelan...ambil darah pon dah berkali-kali...sampai lebam lengan dibuatnya...demi anak apa pun sanggup...asalkan semuanya selamat...Semoga diri ini tabah dan sihat-sihat selalu menempuh hari-hari yang akan datang...Amin....

1 comment: