Wednesday, August 25, 2010

Lagu raya yang sungguh menggamit hatiku..

Di office ini semua sudah mula mendengar lagu...mana-mana office haku pergi semua buka lagu raya...perasaan nak balik kampung membuak-buak sampai tidak dapat dibendung...

Aku ingat dapatlah aku balik hujung minggu ni....satu..satu..berita sedih aku dapat...kalau berita lain takpalah tapi pasal balik kampung...sayunyer hati ini puasa tahun ni tak dapat buka puasa dengan keluarga terutama dengan suamiku tersayang merupakan tahun pertama kami berpuasa bergelar suami isteri...aku pujuk hatiku mengatakan semua ini adalah dugaan dari yang Maha Esa yang akan melimpahkan rahmat bagi orang-orang sabar...Tetapi terlalu sukar hatiku untuk menerima...minggu pertama aku bekerja disulami dengan air mata pada sebelah malamnya...moga-moga aku tabah menghadapinya...

No comments:

Post a Comment